fennaleijsten.reismee.nl

Twee weken Mallorca

Al bijna 2 weekjes in Mallorca en dan zijn het er nog maar 19! Deze weekjes zijn snel voorbij gegaan en hopelijk gaan de andere weekjes net zo snel.


Morgen komen de 2 andere meisjes uit Nederland van dezelfde opleiding, maar zij blijven maar 10 weken. Hopelijk beginnen we dan eindelijk met de echte training over de producten en de behandelingen, zodat we niet alleen het receptie werk hoeven te doen maar ook echt de behandelingen kunnen gaan doen.


Josje en ik hebben wel al een korte training gehad over 4 behandelingen en bij elkaar de behandelingen geoefend.


We werken nu wel allebei op verschillende tijden en hebben allebei op andere dagen vrij, maar we hebben genoeg tijd om vanalles samen te doen.


Op dit moment is het ook niet zo heel druk in de spa. Er is gelukkig wel vanalles te doen en er moet ook nog veel geleerd worden.


Van Mallorca heb ik niet meer zoveel gezien, omdat ik op mijn vrije daagjes lekker op het strand heb gelegen. Ik ben natuurlijk wel al een keertje gaan winkelen in het winkel centrum Porto Pi. Daar zou ik elke dag wel heen kunnen gaan!


Liefs Fenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!