fennaleijsten.reismee.nl

Time flies when you're having fun!

De eerste maand in Mallorca zit er al op! Besef het nog steeds niet dat ik hier voor 5 maandjes blijf, de tijd gaat zo snel. Zon, zee en strand, I love Mallorca!

Langzaam wordt het steeds een beetje drukker in de spa en heb ik de afgelopen 2 weekjes natuurlijk hard gewerkt en allerlei nieuwe dingen geleerd op stage.

Maar gelukkig doen we ook andere dingen dan alleen maar werken. We zijn lekker gaan uiteten, winkelen in Palma, heerlijke avondjes op het strand gehad, cocktails gedronken op het terras, eindelijk uit geweest in El Arenal en mijn lieve klasgenootjes gezien. En er zijn nog zoveel andere dingen die ik nog wil gaan doen in Mallorca.

Vorige week hadden we een afschiedsfeestje van Ieva op het strand en dinsdag is ze dan na 9 maandjes stage in Mallorca naar huis gegaan. Het is toch wel jammer dat elke maand het huisje toch wel een beetje leger gaat worden. Maar het is nog steeds gezellig in ons huisje.

Maandag gaan we dan eindelijk met alle meisjes van ons huisje tapas eten in Palma. De vorige keer was het zo lekker. Heb er nu al zin in!

Liefs Fenna