fennaleijsten.reismee.nl

Sweet summer time.

De weekjes vliegen voorbij en ondertussen is het alweer de 7de week dat ik in Mallorca zit!


Twee weekjes geleden heb ik mijn laatste berichtje op mijn reis blog gezet en het is weer tijd om een nieuw berichtje erop te zetten. Natuurlijk heb ik allebei de weken 5 daagjes gewerkt in de spa en genoten van mijn vrije daagjes op het strand.


Eindelijk mogen we dan ook in de spa meer behandelingen doen, ookal is het niet zo super druk in het hotel.


Maar natuurlijk heb ik ook wat meer gedaan dan alleen gewerkt en op het strand gelegen.


Op maandag 19 mei hebben we dan ook lekker tapas gegeten in Palma met iedereen van het huis om voor de laatste keer te gaan uiteten met iedereen.


Zaterdag hebben we bij Mojo Beach gezeten, omdat Robinn hier voetbal wilde kijken. We hebben er heerlijk gegeten en cocktails gedronken.


Vorige week dinsdag heb ik dankzij Robinn eindelijk mijn haren korter laten knippen, omdat zij de afspraak voor mij had gemaakt, anders was ik nooit gegaan denk ik. Ben er echt heel erg blij mee! Is alleen nog heel erg wennen.


Donderdag ben ik voor de laatste keer met Elise en collega's van de receptie uitgeweest in Palma. Heb echt een super leuke avond gehad! Vrijdag morgen hebben we met iedereen van ons huisje Elisa uitgezwaaid, omdat ze weer terug terug ging naar Italie na 3 maandjes stage.


Vrijdag zijn we gaan uiteten in Port Portals voor Josje's verjaardag met de collega's van de Spa.


Zaterdag zijn we pizza gaan eten omdat Josje toen echt jarig was en zijn we uit geweest in El Arenal. Was echt een leuke verjaardag voor Josje! We hadden kroontjes en toeters!


Heb afgelopen week echt een super weekje gehad en kan niet wachten tot de volgende weekjes, maar eerst genieten van mijn vrije daagjes.


Liefs Fenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!