fennaleijsten.reismee.nl

Every summer has its own story.

Na 7 weekjes niks meer op mijn reis blog te hebben gezet is het weer tijd voor een nieuw berichtje.

Morgen ben ik alweer 14 weekjes in Mallorca samen met Josje en dan zijn het nog maar 7 weekjes die we nog te gaan hebben. De tijd gaat zo snel voorbij!

De afgelopen 7 weekjes heb ik vanalles gedaan met Josje, Nina, Robinn en Denise. Ook hebben we 4 Spaanse huisgenootjes gekregen, waarvan een stel dat donderdag alweer naar huis gaat.

Als ik erover nadenk wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen weekjes is er niet zo heel veel veranderd. Ik werk nog steeds 5 daagjes in de week in de spa en op mijn vrije daagjes ga ik meestal naar het strand of lekker winkelen in Palma of in Porto Pi. En natuurlijk lekker op stap in Arenal met mijn lieve huisgenootjes.

Op zondag 13 juli waren ook mijn lieve vriendinntjes voor een weekje in Mallorca. Daar heb ik 5 heerlijke daagjes mee gehad en het voelde even ook echt als een vakantie. We zijn naar het strand geweest, samen uit geweest, heerlijk gegeten en op ons laatste dagje samen lekker gewinkeld in Palma. En op zaterdag 19 juli waren mama en Pieter in Mallorca. Daar heb ik ook een heerlijk weekje mee gehad. Samen hebben we op het strand gelegen, een dagje naar Palma geweest en vanalles laten zien waar ik zelf heen ben geweest in de buurt van Cala Mayor. Jammer genoeg heb ik vanmorge weer afscheid moeten nemen! Gelukkig zie ik iedereen binnen 2 maandjes weer!

Ook is het alweer bijna tijd om afscheid te nemen van lieve Robinn en Denise die na 3 maandjes stage woensdag weer naar huis gaan. We gaan nog even genieten van onze laatste daagjes samen in Mallorca.

Voor ons wordt het dan ook eindelijk tijd dat we ons vliegticket naar huis gaan boeken, zodat we dan binnenkort echt onze laatste daagjes af kunnen gaan tellen.Hopelijk gaan deze laatste 7 weekjes net zo snel als die andere weekjes.

Liefs Fenna

Reacties

Reacties

sem

Geniet nog maar even. Tot snel lieve vriendinnetjes xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!