fennaleijsten.reismee.nl

De eerste dagen in Mallorca

De eerste dagen in Mallorca zijn al voorbij.


De reis is goed verlopen en ondertussen is alles uigepakt in ons appartement dat we delen met 5 meisjes Josje, Nina, Elisa, Ieva en ik.


Josje en ik delen samen een kamer en hebben een eigen badkamer.


We werden samen rond geleid in het hotel en in de spa. Alles zag er zo mooi uit. De spa bestaat uit 4 verdiepingen en onder bij het zwembad ligt nog een kleine zomer spa boven de zee met een super mooi uitzicht.


De eerste 3 dagen heb ik al gewerkt samen met Josje en vooral uitleg gekregen over de boekingen, het uitprinten van de tickets en waar alles ligt.


Dinsdag avond ben ik samen met Josje, Nina en Elisa naar palma geweest. Dit was ongeveer een halfuur met de bus. Hier hebben we wat gewinkeld en daarna lekker tapas gegeten. We moesten ook zeker een keertje naar Porto Pi gaan om te winkelen, dit is een winkelcentrum.


Vandaag had ik dan ook lekker een dagje vrij en ben ik alleen naar het strand geweest.


Morgen werk ik dan ook voor het eerst zonder Josje in de spa.


LiefsFenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!