fennaleijsten.reismee.nl

Counting down the days.

Nog minder dan een maandje en dan ga ik samen met mijn lieve vriendinnetjes naar huis! Eindelijk hebben wij dan ook een paar weken geleden ons vliegticket geboekt en kunnen we echt gaan aftellen, 15 september vliegen we samen naar huis!

Het is dan ook alweer 3 weekjes geleden dat Robinn en Denise naar huis zijn gegaan. Meteen dezelfde dag is Sarah, een Nederlands meisje, bij ons in huis gekomen. En een dag later is ook Theresa, een Duits meisje, bij ons in huis gekomen. Het huis is dus nog steeds erg vol, maar dat maakt het dan ook gezellig.

Heel veel is er niet meer veranderd. Het werken, het strand, de winkels en het uitgaan is nog steeds hetzelfde. Ik heb wel een super leuk winkeltje gevonden waar ik me net een klein meisje in een snoepjes winkel voel, ben helemaal verliefd!

Vandaag ben ik naar Palma geweest met Nina en vanavond gaan we lekker uiteten samen met Josje. Binnenkort gaan we ook nog de verjaardag van Nina vieren en natuurlijk nog genieten van onze laatste weekjes in Mallorca, want die weekjes zijn zo voorbij.

Na 21 weekjes Mallorca wil ik ook graag weer naar huis. Dan zie ik eindelijk mijn lieve vriendinnetjes en familie! En natuurlijk hoop ik dan ook dat het snel november is, want dan zie ik eindelijk mijn lieve kleine zusje weer na 7 maandjes!

Kan niet wachten om thuis te komen en iedereen te zien, tot snel!

Liefs Fenna

Reacties

Reacties

Jan en Lea

Hoi Fenna, nog 2 weken en je bent alweer bijna thuis. Heb gehoord dat je goed verkouden bent. Ja ja die airco's krijgen je wel klein. Zoals ik heb gehoord heeft Lieke het wel naar haar zin in Finland tussen de honden.
Geniet nog even van het mooie weer en je vrije tijd en werk ze nog de komende tijd. Groetjes Jan en Lea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!